Tänä iltana laskin taas kalorit. Halusinhan tietää paljonko olin syönyt ylimääräistä. Mutta tein sen rennolla otteella, en ahdistuksesta. Ja plussakaloreita kertyi noin 600 verran; juuri sen verran söin kuivattuja luumuja.

Suklaata on koko päivä tehnyt mieli mutta unohdin ostaa sitä kaupasta. Ehkä sitten huomenna tai joku päivä. Tummaa suklaata. Menkat saattaa olla lähestymässä.

Plussakaloreita taisi kertyä luumusyyn lisäksi myös sen takia että en syönyt tarpeeksi proteiinia; lounaaksikin söin vain riisiä kasvisten ja pähkinöiden kera.

Eikä minua haittaa plussakalorit tai se että kalorit laskin. Kun ei kumpikaan minua ahdista tai tee minusta mitenkään neuroottisempaa ihmistä. Niin mikäs siinä sitten.

Viime aikoina on mennyt ihan hyvin; olenhan syönyt ihan sitä mitä olen halunnut. Jopa vähemmän mitä olen kuluttanut todennäköisesti (en ole laskenut). Se saattaa myös muuten olla yksi syy miksi tänään oli hinku syödä sokeripitoisia eineksiä, ja sen vuoksi tuli illalla vielä nälkä (kun ei ne kuivatut luumut ym. niin kauaa nälkää pidä loitolla..)

Lopuksi päivän mietelause: jokainen luo oman onnensa.